Saskia promoveerde aan de Radboud Universiteit Nijmegen, faculteit Onderwijskunde. Sinds 1999 is ze werkzaam bij de Open Universiteit Nederland, faculteit Psychologie en Onderwijswetenschappen. Als hoogleraar […]
Amber (1980) is een onderwijsonderzoeker met een passie voor ict. In haar onderzoek draait het om de praktijk: wat doen leraren, waarom, met welk resultaat […]
Wilfred (1964) houdt zich sinds 1995 bezig met ict en leren. Hij werkte als e-learningadviseur en projectleider binnen het mbo, hoger onderwijs, bedrijfsleven en voor […]
John (1958) studeerde af als leraar (VL-VU, 1983), opleidingstechnoloog (HvA, 1994) en onderwijskundige (UvA, 1994). Was mentor op het Psychologisch Pedagogisch Instituut Amsterdam (1984). Schreef […]
Dalida werkt als teamleider en online-onderwijsspecialist sinds 2005 bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. Daar is zij verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van […]
Paul is onderwijsman en bedrijfskundige, kijkt naar de best mogelijke combinaties van leeractiviteiten (vanuit doelen, onderwijsprogramma en didactiek) en mediaondersteuning (type en rol van leermaterialen, […]
Dieter inspireert als veelgevraagd spreker en adviseur mensen over onderwijs in de 21e eeuw. Zijn kennis op het snijvlak van onderwijs en ict is zeer […]
Bob Hofman is een ‘global educator’. Werkzaam in de driehoek ‘leren, internationaliseren en ict’ initieert en begeleidt Bob onderwijsprojecten in ruim veertig landen. Niets is […]
Bert is onderwijskundige (RUL). Hij begon als leerkracht in het VO. Hij stapte na zijn studie over naar de KM. Hij was daar hoofd Automatiseringsopleidingen, […]
Jos is procesmanager en eigenaar van Ernenst Financial Engineering bv. Sinds 1992 is hij werkzaam in het domein van Europese programma’s en projecten. De ervaring […]